fredag 17 juli 2009

Hard times don't come until tomorrow

TJo playääääz!


Idag äre fredag för den som missat de, och jag tänker ändå inte gå utanför gården.
Jag trivs som fan hemma i min säng med min katt och alla mina filmer!
Jag vill inte träffa människor. om man åker nånstans, till stan eller nått så äre ganska svårt att undvika människor.
ne.
Hade jag varit kvar i hultsfred så hade inte haft nått problem med att träffa folk.
Alla va så bra där :'(
Och i sundsvall är alla äckliga.

Näe,jag gillar nog ingen(förutom dom som jag är vän med ofc-.-)

MEN! haha hör och häpna, imorron ska Felix ha fest så jag ska masa mej ut då.
Han har inte samma umgängeskrets som mej så de ska nog inte vara några problem.
Ska dit med Linda (efter hon varit på harry potter utan mej :'<)
sen så kanske om ett mirakel
skulle ske ,så följer Levik med oxå.
fast Haga kanske är för mkt buschen för han.

AJA, ska ut och hoppa min dagliga dos av hopp nu.

peace ppl❤

Inga kommentarer: