tisdag 22 september 2009



HEJ.


just nu sitter jag skräddarsitts i soffan med The Osbournes på Tvn
och en random playlist på spotify spelandes.
Just nu är det 50 cent - window shopper.
Känner mej tusen ggr bättre än förut iaf.
Så dom 7 km vi ska gå på södra imorron
kanske inte blir
så jobbiga *host*

Med en mamma i umeå och en pappa på jobbet till sent inatt så
har jag ganska smått med föräldrar kvar som kan göra middag åt mej.
Jag sa till pappa igår att jag skulle handla med mej en kycklingsallad
som jag kunde äta till middag idag. men jag har bara varit hemma
så inte fan har jag kunnat köpa nån.
Och visst,de finns mat hemma, men bara sån man måste tillaga.
Ser de ut som att jag kan de eller?
ne. don´t think so va.

Dessutom så stör jag mej på solen som lyser in så
att jag varken ser nått på tvn eller dataskrämen.
och jag STÖR mej på att bilden blir jättepixlig.



Inga kommentarer: