fredag 20 november 2009

haha bjuder på denhär sjukisbilden.
man känner inte igen mej med dedär ljusa håret
och bruna linserna och lite smink.
var bara ett år sen dock^^

men jag har feber ,jävla spruta!
Kan knappt röra vänterarmen. hua.
men var ändå med pappa till birsta.
Fick hårfärg och ben & jerrys så de va värt de.
Fast fick inte de jag helst ville ha.
En kattbok, där det stod hur man kan förstå sin katt.
haha smygläste lite och de va skitkul för
jag kom fram till att jag är kiddes favoritmänniska
och han är tacksam för att jag finns :'D




4 kommentarer:

ansooo sa...

hur vetu det? ;o

annizle sa...

läste de :D
om katterna gör en viss sak så betyder de det och där gör kidde ofta mot mej :'D

ansooo sa...

vad för sak?

annizle sa...

svårt att förklara, lättare om du sett bild!
ska köpa dendär boken :D