måndag 23 november 2009

ÖNSKELISTA!


äre bara jag som börjat finslipa på önskelistan? :D
detta är några av sakerna som jag helst vill ha ^^

vissa saker kanske man inte ser vad de är,
men dendär svarta avlånga är iaf högtalare till laptop.
Och den grejjen det står "laptop cooler" på
är en sån som man lägger i knäet och har datan på,
så slipper man hettan som blir ^^.
Tofflorna är skitfula men de är sånna som man
kör in i mikron och värmer på sen håller dom
värmen i upp till 2 timmar!
prefekt för mej som jämt har kalla fötter.
Och alla simple life säsonger,
resten ser väll alla vad det är :D





5 kommentarer:

ansooo sa...

hatar den där fula högtalaren. kommer ihåg då den kom och dom på skolan skröt om den -_- och du kan ju inte ändra dig hux flux med julklapparna!!!! även att jag tänkte köpa en fläkt som man kopplar in i laptopen till dig, batteriet lever ju längre om den får extra kyla, plus att du inte bränner låren av dig. men det vart så dyrt, om det skulle va nåt att ha. dumt att köpa billigt skit. samt svårt att få med sig på bussen ;/

annizle sa...

nemen jag bränner väll inte låren av mej av dendär heller?
aaa men bättre du köper nått lätt och enkelt då ^^ finns ju sånt där på listan med :D

cornelia sa...

jag har med skrivit önskelista, säkert tre stycken. skrev hundvalp på den första, men mamma sa att jag inte skulle få någon så det var bara att slänga den och börja om : (

annizle sa...

hahah men naw :(

amandy sa...

var tär SATadidaströjan ifrån? :$