lördag 26 december 2009

2009!

haha gillar att pappa kommer och smäller en cider på mitt skrivbord,
"nu har jag bestämt att vi ska supa!"
haha blev inte mkt supa för mej men de blev iaf att spela spel,
bondespelet again!
jag ligger sist igen :(

men aja, gör väl en sånhär lista jag med^^


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ooja många saker:D



2. Höll du några av dina nyårslöften?
aa jag tror de haha



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
wäe



4. Dog någon som stod dig nära?

hm nä



5.Vilka länder besökte du?
Grekland!



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
hmm jaa, kanske lite mer värme hade inte varit fel!


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
öhms, hultsfred datumena i guess



8. Vad var din största framgång 2009?
haha uuuh de vet jag inte


9. Största misstaget?
att slösa bort så jädrans mkt pengar :@



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa



11. Bästa köpet?
hultsfredbiljetten!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
kretaresan


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
oja, någonting som börjar på D och slutar på aniel



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Crawl med kings of leon,


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

gladare!



16. Vad önskar du att du gjort mer?

tränat -.-



17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat



18. Hur tillbringar du julen?
i noooora



19. Blev du kär i år?
jaaaharu!



20. Favoritprogram på TV?
hmm, one tree hill och biggest loser typ



21. Bästa boken du läste i år?

"som jag vill vara"



22. Största musikaliska upptäckten
?
Kings of leon! wiiho och melisa horn



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

fick typ bah pengar ,och de önskade jag ju mej!



25. Något du önskade dig men inte fick?
hmm vene



26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
öppna pakiit



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
aa om jag hade varit 18


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
awesome!


29. Vad fick dig att må bra?
braiga människor!



30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Markus krunegård och adam tensta fo sure



31. Vem saknade du?

jadu....?



32. De bästa nya människorna du träffade?

sps09, cornelia,några fler säkert, och självklart min daniel<3



Inga kommentarer: